Welkom op mijn reisblog!

1. Reislogger:
    10 februari 2017
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. De lentenaren:
    10 februari 2017
    heel veel plezier in het zuiden .
    pas goed op elkaar en geniet ervan !!

de lentenaren ;)
  3. De lentenaren:
    10 februari 2017
    heel veel plezier in het zuiden
    pas goed op elkaar en geniet ervan !!

de lentenaren ;)
  4. Fransje:
    10 februari 2017
    Lieve Danique: Heeeeeel goede reis samen, veel ervaringen, volop liefde toegewenst! Ik volg je Wat geweldig toch! Liever had ik je persoonlijk goede reis gewenst, maar je zit diep in mijn hart! XXX
  5. Magda en Gerrit Wolbrink:
    Lieve Danique, Wij hopen dat deze reis voor jou en voor Derrek een mooie en
    blijvende positieve herinnering zal opleveren. De kans van jullie leven om er
    een succes van te maken. Dat wensen je Opa en Oma jullie toe!
  6. Danique Wolbrink:
    10 februari 2017
    Dankjewel lieve familie! Tot gauw!!
  7. Hein en Will Hermanussen:
    Lieve Danique en Derrek,

Ga er lekker van genieten. Geweldig fijn voor jullie! We reizen op die manier een beetje met jullie mee. Dit wordt een levenservaring die je nooit meer vergeet!
    Liefs!
  8. Barbara:
    11 februari 2017
    Lieve Derrek en Danique heel veel plezier in Zuid-Afrika. Doe een hoop ervaring op en geniet van z'n prachtige natuur
  9. Peter:
    Hey Danique en Derrek,
    Heel veel plezier samen! Geniet met elkaar van deze bijzondere ervaring! En natuurlijk ga ik je blog volgen Danique!
  10. Marlies cor en marijn:
    11 februari 2017
    Heel veel plezier en pas goed op jezelf.
  11. Jolanda van Berkel:
    11 februari 2017
    Het is zover!! Heel veel plezier, geniet van de mensen, het prachtige land en van elkaar! Groetjes van Jolanda xx
  12. Papa:
    Goede vlucht en een mooie, leerzame tijd in Zuid-Afrika toegewenst! XXX, ❤
  13. Marijke en Peter Veraa- Broeksteeg:
    11 februari 2017
    Geniet ervan samen , heel veel mooie ervaringen opdoen. Geweldige keuze!! wij zijn er NU tot vrijdag 17 februari ( cape town)